Novinky
Ďakujeme REWE

Radi by sme na tomto mieste poďakovali spoločnostiam BILLA ČR, BILLA SK i PENNY Market za dôveru, ktorú do nás vložili, keď si nás vybrali za partnera v rámci verejného výberu pre kontroly distribúcie ich letákov. Budeme sa snažiť ich dôveru nesklamať a ukázať, že si ju zaslúžime.
Inovujeme

Napriek tomu, že zákazníci úspešne a dlhodobo využívajú naše služby, chceme aj tento rok priniesť ďalšie inovácie a ukázať, že naša pozícia jednotky na trhu je oprávnená. Aké to budú novinky? To sa dozvedia predovšetkým naši zadávatelia, ktorí ich môžu využiť ako konkurenčnú výhodu, aj distribútori, ktorí chcú transparentne ukázať snahu o čo najlepšie doručovanie.
PF 2019

Už viac ako 10 rokov prajeme na tomto mieste všetko najlepšie do nového roka všetkým priaznivcom, zadávateľom a vlastne všetkým ľuďom bez rozdielu. Tohto roku by sme chceli popriať aj letákom, ktorých význam rozhodne neklesá, aby došli úspešne do svojho cieľa – schránok zákazníkov. Radi im v tom pomôžeme zo všetkých síl.
Prospea news

Pre našu sieť v ČR aj na Slovensku, ktorá má vďaka záujmu už vyše 250 odborných spolupracovníkov, vydávame 1. číslo nášho obežníka Prospea news. Jeho úlohou je nielen ďalšie zlepšenie komunikácie, odovzdávanie nových informácií a zvýšenie odbornosti, ale aj zintenzívnenie spätnej väzby a získanie impulzov pre vývoj a inovácie. Už prvé reakcie ukazujú, že sme zvolili správnu cestu. Za Vaše názory ďakujeme.
Hráme 1. husle

S radosťou aj hrdosťou oznamujeme, že aj tento rok je naša spoločnosť najdôveryhodnejšou a najväčšou kontrolnou agentúrou na trhu. Vo výberových konaniach sme potvrdili viac ako osemročnú spoluprácu so spoločnosťami AHOLD aj PENNY, p.k. Solvent i Sconto, rozširujeme spoluprácu s ďalšími významnými partnermi z radov retailových reťazcov a získali sme aj nových klientov. Ďakujeme za Vašu dôveru. Vaša Prospea.
V čo veríme...

Odpradávna mali ľudia tendenciu spoliehať sa na pomoc zhora. My však nie sme Rimania, aby sme obetovali napr. Merkúrovi či Vulturnovi, nie sme Kelti, aby sme vzývali Taranisa alebo Teutata, neklaniame sa ani žiadnym iným bohom a nechodíme do kostola. Jediné v čo veríme, je naša práca ocenená záujmom a dôverou klientov. Tým prinášame obety v podobe plného nasadenia, usilovnej práce a transparentnosti. Vypláca sa to. Vstupujeme do 9. roku existencie a neustále sa nám darí lineárne rásť. Aj keď nemožno vylúčiť priazeň nebies, dôvera klientov je jednoznačne preukázateľná. Oslávte to s nami!
A znovu škola...

Na rozdiel od leta dneškom definitívne skončili prázdniny a začal ďalší školský rok. Nielen pre deti a mládež, ale aj pre nás. Aj my sa stále učíme, stále získavame nové skúsenosti, dobré aj zlé, stále sme skúšaní zo schopností a znalostí. Sme v "deviatej triede", v jari na nás teda čaká pomyselné rozhodnutie, kam budeme chcieť smerovať ďalej. Stále je čomu sa učiť, a my sa učiť chceme. Chceme pokračovať a zostať premiantmi…
Mier všetkým

Milá konkurencia, niektorí zástupcovia distribútorov, milá Miša… Pri nutnosti udržania krehkej rovnováhy nášho silno diverzifikovaného vesmíru chápeme, že ju nemá zmysel narušovať snahou o zmenu vašich postojov, názorov a osobností. Tak ako je zbytočné čakať, kým opadá všetko lístie z duba (myslím tým dub zimný), je zbytočné očakávať, že sa zmeníte. Nestane sa to, a to je dobre. Trh vás potrebuje na to, aby rozlíšil, čo je dobré, čo zlé, kto hovorí pravdu a kto len klame. Naplno priznávame nutnosť vašej existencie a za vaše skutky úprimne ďakujeme. Aj jin potrebuje jang. Mier vám všetkým.
Otvorené dvere

Dňa 7. 5. 2015 organizuje naša spoločnosť Deň otvorených dverí. Záujemcom, ktorí sa prihlásia prostredníctvom e-mailu, radi ukážeme naše kancelárie, predstavíme jednotlivé činnosti, dáme nahliadnuť do našej kuchyne, predvedieme on-line systém, ktorý riadi všetky naše procesy, štatistiky, dokážeme, v čom tkvejú naše výhody a rozdiely oproti iným. U nás pracujeme s reálnymi číslami, skutočne existujúcimi ľuďmi, u nás nie sú slova len nažehlenými ilúziami a zbožným prianím. Oproti iným máme čo ukázať…
Veselú Veľkú noc

Veľká noc je sviatkom oslavujúcim znovuzrodenie Ježiša Krista. Napriek tomu, že ctíme tradície a všetkým prajeme, nech si sviatky užijú podľa svojho presvedčenia a čo najlepšie, pre nás sú dôležité predovšetkým podobenstvom. Čo-to sa zmenilo, došlo na mnohé zásadné prekvapenia v dobrom aj v zlom zmysle slova. Ak vezmem do úvahy biblický príbeh, aj u nás by sa dalo hovoriť o nepochopení, protivenstvách, nenávisti, ohováraniach atď. Iste. Ale všetko zlé je na niečo dobré. V minulosti aj teraz. Znovuzrodenie, počiatok niečoho, čo sme dlho odkladali, nový smer a nové veci. Príroda sa prebudila a s ňou aj my. Veselú Veľkú noc a ďakujeme.
Spod pokrievky

Čo sa varí v našej kuchyni? Čo nové naservírujeme trhu? Samé špeciality určené pre gurmánov. Koho tým myslíme? Predovšetkým zadávateľov, ktorí majú enormný záujem o efektivitu svojich letákov, pretože chápu ich význam. Záujem nielen o kontroly, ale o mnoho ďalšieho, čím môžu svojim letákom, a tým aj svojej spoločnosti pomôcť k lepším výsledkom, k úsporám, k odlíšeniu od benevolencie, s akou iní len podpisujú objednávky bez toho, že by sa zaujímali, kam, koľko a ako sú ich letáky doručované. Trh o našich špecialitách vie, niekto si ich užíva, iný verí planým rečiam o ich škodlivosti alebo zvestiam, že nám v kuchyni behajú krysy. Je to každého vec. V našom podniku núdzu o hostí nemáme…
2015

Vkročili sme do ďalšieho roka v záplave rôznych prianí, predovšetkým šťastia a zdravia a všetkého naj… Iste. Zdravie a šťastie potrebujeme. O tom niet sporu. Čo však zaželať našej branži? Zadávateľom úspešné doručenie ich letákov operátormi a následnú odozvu v podobe záujmu zákazníkov, operátorom koniec vzájomného nezmyselného podkopávania cien, obrátenie trendu vo vývoji cien a zlepšenie celkového vnímania náročnosti celého procesu doručovania a významu neadresnej distribúcie. Ak majú letáky fungovať, potrebujeme vzájomnú dôveru. A tá tu chýba…
O audite

Počty schránok uvádzaných v distribučných plánoch nie sú ani zďaleka presné. Napriek tomu, že ich niekde treba aj viac (kvôli nezapočítanej novej zástavbe), v drvivej miere prevládajú nadhodnotené lokality, pre ktoré sa letáky tlačia úplne zbytočne – schránky pre ich doručenie neexistujú… Sú zadávatelia, ktorí už poznajú pravdu, pretože ich záujem a osvietenosť doviedli k zadaniu auditu počtu schránok vo vybraných lokalitách, ktorý sme pre nich na ich želanie uskutočnili. Teraz už riešia spolu s operátormi, ako čo najrýchlejšie čísla spresniť. A čo tí ostatní? Tí sú, prepáčte za výraz, stále za dojnú kravu…
Za každú cenu

Kto si myslí, že ušetrí, keď si kúpi podozrivo lacnú službu, zvyčajne vyhorí. Kam speje úspora, možno na vlastné oči vidieť na kvalite distribúcie letákov. Ale to je problém zadávateľov a operátorov. Problém kontrolných agentúr spočíva v tom, že sa niektoré menej úspešné spoločnosti snažia podlizovaním skrze cenu votrieť zadávateľom. Ich zástupcovia pritom dobre vedia, že za ponúkanú cenu nie sú schopní zaistiť kvalitného kontrolóra, supervíziu a fungujúci systém, tzn. kvalitnú kontrolu presne mapujúcu stav. Celý vtip je však inde. Zatiaľ čo pri nekvalitnom roznášaní sa roznesie aspoň časť, nekvalitná kontrola je úplne zbytočná, pretože nezistí vôbec nič z reality…
Najlepší darček

Naša spoločnosť vstúpila do 8. roku svojej existencie. Pri príležitosti oslavy 7. narodenín sme okrem iného dostali od našich klientov ten najlepší darček – dôveru v nás a v naše služby. Zvíťazili sme v tendre spoločnosti AHOLD, znovu sme získali zákazku od spoločnosti IKEA, ďalší reťazec nás vybral po hromadnom testovaní rôznych firiem ako partnera pre uskutočňovanie prieskumov a optimalizácií, stáli klienti odmietajú podhodené ponuky od konkurencie – veria kvalite našich služieb, atď. Môžeme si pre našu spoločnosť želať lepší darček, ako je spokojnosť, dôvera a záujem? Iste nie. Ďakujeme vám!
Buďme realisti

Občas sa stane, že zadávateľ zmení dodávateľa služieb. Tak to bolo, je a bude. Realisticky a logicky uvažujúci jednateľ firmy, ktorá zákazku stratí, by mal premýšľať a zisťovať, v čom zadávateľa sklamal, kde urobil chybu, ako zdokonaliť služby, aby sa trend obrátil a jeho firma naopak klientov získavala. Avšak ak nemá logiku a zmysel pre realitu, stane sa, že sa namiesto toho úplne nezmyselne sústredí na ohováranie, stalkerské praktiky, sťažovanie sa na všetkých a na všetko. Zbytočne. Zadávatelia ocenia transparentnosť a snahu o kvalitné služby, nie fňukanie a lži.
Za jeden povraz...

Nech už je sortiment reťazcov využívajúcich letáky ako marketingový nástroj akýkoľvek, problémy s letákmi majú všetci bez rozdielu rovnaké. Niektorí ich neriešia, iní ich riešia po svojom a len za seba, tí najosvietenejší však pochopili výhody spoločného postupu. Prečo sa spoločne nepodeliť o skúsenosti späté s doručovaním letákov? Prečo spoločne nedebatovať nad jeho efektivitou a spôsobmi, ako ju najlepšie docieliť? Teší nás spoločný záujem našich klientov, ktorí túto možnosť chápu a využívajú ju pre prospech svojich spoločností. Viac hláv viac vie, viac dát viac ukáže, spoločne ťahanie za jeden povraz pohne vecí rýchlejšie dopredu…
Niekde je chyba

Aj keď bývam uprostred najľudnatejšieho sídliska v Prahe, ktoré spadá do x distribučných plánov rôznych reťazcov, do nášho vchodu nedostávam už mesiace leták žiadnej spoločnosti. Nie, nejde o nedostupný vchod (poisťovací agenti aj návštevy sa do domu bez problémov dostanú), ale zrejme je niekde chyba. Predtým som zástupcov jednotlivých distribučných spoločností zdvorilo upozorňoval, dnes však krčím plecami. Aspoň mám zaslúžený pocit, že nás skutočne treba
Nikdy nikomu...

“Nikdy nikomu nič nevysvetľuj. Priatelia to nepotrebujú, nepriatelia tomu aj tak neuveria.”, hovorí jedno múdre príslovie, ktoré sme prijali za svoje. Tak ako všade na svete, aj trhom neadresnej distribúcie sa nesie priehrštie rôznych fám, lží, osočovaní a donebavolajúcich nezmyslov. Je jedno, či ich šíri neúspešná konkurencia s maslom na hlave alebo niekto iný. Proti lžiam nemá zmysel bojovať, je to strata času a vynaloženú energiu možno využiť na prácu nesúcu väčší prospech ako trápne reči. Koniec koncov je tu ešte jedno príznačné príslovie: “Od koho poplach, od toho požiar...”
1. seminár Prospea

V utorok 28. 1. 2014 sa uskutočnil 1. odborný seminár Prospea, ktorého sa zúčastnili zástupcovia 15 veľkých spoločností patriacich medzi popredných zadávateľov neadresnej distribúcie. Téma seminára je aktuálna pre všetkých, o čom svedčila zaujímavá a plodná diskusia. Nezáleží na tom, aký sortiment daná spoločnosť ponúka, nejde ani o prípadné konkurenčné postavenie. Prínos seminára a následnej diskusie môže pomôcť všetkým. Zadávateľom, operátorom, a predovšetkým samotným zákazníkom, ktorým majú byť letáky v poriadku doručené...